Cirkusdirektören har överträffat sig själv!

Cirkusdirektören fick ett trevligt telefonsamtal från sin mor:
-Sluta spela poker på kvällarna!
Direktören fatta ingeting....! Hehehe; han behöver ju inte veta allt. Men sen kröp det fram att jag har blogg. Där ett och annat ventileras. Så när jag kom hem i lördags efter 1-årsjubileumet i affären fick jag detta på kvällen:
image94
Tack älsking! Du kan bara du vill!!!
Senare, efter maten, fick Direktören ett roligt samtal från sin far:
-Du spelar inte poker vá??!!??
Hahaha.
Direktören satt framför datorn och fräste:
-Men säg vilken adress du har då???
Sällan att jag hjälper Nordens största datanörd med Internet. Men han klurade ut det så nu han också delaktig i bloggen. Han hälsar att hans golfande är på topp just nu... Yeah right!

Kommentarer
Postat av: Busan


Ojojoj, jag är impad!
Han är bra din man (tycker faktiskt att ni ska gifta er snart)...
//B

2007-08-29 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0