Edane-Karlstad

När vi flyttade till huset i Edane så undrade jag över hur det skulle bli att pendla sex dagar i veckan så långt... Faktiskt har det gått bra. Jag har lyssnat på Anna Janssons ljudböcker när jag kört. Men nu har dom tagit slut och jag lyssnar mycket på P1. Härligt pratig kanal.
Det jag förlorar varje dag när jag åker så långt är två timmar med mina barn. Känner att jag missar så myckat ändå av deras vardag. Men nu ska jag ha affären öppen fem dagar i veckan så vinner jag lite tid där. I dag så undrade jag på vägen till Karlstad: Är jag en trafikfara???? Jag stannar på de mest olämpliga ställen för att ta kort.... Men vad gör man inte i jakten på den perfekta bilden? Här är några bilder jag tog i dag:
Ett helt fält med vackra solrosor! Måste ju bara förevigas!
image9
image10
Svenska landskap i Brunskog:
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0