Kaffe & Martin.

I lördags var det dags för Martin att äntligen få träffa oss. Ett problem bara... Det var 5994 stycken till som gjorde det. Arvika är stort och Martin var sååå nära oss i ösregnet och sen bara försvann han. I dag fick vi veta att han varit på hotellet. Varför tänkte vi inte på det;-)
Försökte para ihop J med S i lördags men han satt så skönt i soffan så han orkade inte flytta sig. Det är inte konstigt att en del är singlar... Nej, det är bättre hon blir ihop med Martins kompis med de underbara flätorna. Han verkar rörlig i alla fall. Lycka till S, du är värd den bästa!

I dag har Cirkusdirektören varit i köket igen. Han har försökt med den stora bedriften att göra kaffe.
"Ja om jag ska göra kaffe så får det bli pulverkaffe" säger en nyvaken Cirkusdirektör efter en lur på soffan och en i sängen. Tur han är arbetslös så han inte har en tid att passa.
"Ska du ha vatten i kaffet?"
Vá????
"Ja, ska du ha något mer än vatten i kaffet?"
Váááá???? Vatten i kafffe?
"Ja, det är klart man har vatten i pulverkaffe."
Jag orkar inte ens bry mig att tänka efter hur många frågor som skulle kunna bildas i hans huvud om han skulle göra en middag till familjen som bestog av mer än spagetti och ketchup...
image64
Och nej, jag tar det svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0