Gasproblem...

Vi har diskuterat miljön här hemma nu några dagar efter vi sett Al Gore fått ett pris i Oslo. Jag frågade Direktören vad vi kunde göra här hemma för att spara på miljön:

-Du kan sluta fisa.
-Hm, urgh, vá?
-Ja, du och kossorna släpper ut jättemycket gas. Ni är ett stort miljöhot.

Tack för den.

Det är inte bara Direktören som har gas på hjärnan. I dag på väg till dagis gick vi förbi en bil som var igång. Då sa Clownen:
-Bilen fiser. Det kommer ut därbak. Det är gôtt att fisa! Hahaha!

Så nu är det bilarna, jag och kossorna som ska belastas för framtida miljöförstörning. Bara så ni vet. Inte alla vackra fabriker som läcker miljögifter som ett korthus!

Var rädd om miljön!
Detta foto tog jag i går på väg till Karlstad över sjön Värmeln:
image206

Nu ska jag åka iväg och ha julkortskurs på ett företag. Ska bli spännande, de är 17 st nybörjare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-12 @ 11:44:45
Postat av: Busan

Japp, fisa är gött!

//Busan

2007-12-12 @ 22:26:42
Postat av: Kusin C

Märkligt, jag får samma svar av herr R, att det beror på mej och kossorna...
/Carina

2007-12-13 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0