Träningsläger och trasiga dinosaurier...

Om ni någon gång träffar en människa som ni fattar tycke för och kan tänka er att gå vidare med i livet fråga detta:
-Är du bredd att hänga upp obegränsat med ljusslingor i flera fönster i ett hem i resten av ditt liv?

Svarar han/hon ja på detta och signerar ett kontrakt på 100 år så är denne värd att satsa på.

Vi har nämligen haft vissa svordommar och verktyg som saxar framme i helgen när vi skulle sätta upp pyntet hemma. Cirkusartisten och jag klädde hans sänggavel med en ljusslinga som innehöll dinosaurier och då fungerade den hur bra som helst. På kvällen var en lampa trasig... Direktören KLIPPTE ner slingan i bitar. Tårarna forsade på Cirkusartisten. Så då var en slinga uppe och nertagen. Bara resten kvar.

Jag blir hysterisk på allt detta trassel!!! Till allt elände har man tre personer till i hushållet som ska titta och kommentera var allt ska hänga.

image202

Cirkusartisten och Clownen hittade en massa annat krafs som de dekorerade och satte fram. Tjusigt! Det är synd att ta nya ljus i år när fjolårets finns kvar.
image203

I går tog jag med Direktören på träningsläger. Vi ska nämligen åka på mässa i Los Angeles i februari och då ska han vara min bärhjälp i sju dagar. Detta behöver det tränas hårt inför! Han försökte att fejka ett telefonsamtal från hans chef som "krävde" att han skulle infinna sig på arbetet omedelbart! Men den smarta kvinnan såg igenom detta.
Vi var i stan cirka en halvtimme och han klarade att bära en kasse. Men sen hände något. Han smög i väg till Claes Olssons. Inte min plan! Helt plötsligt fick jag bära kassar!!! Och han kom ner med en kartong som var 1*1 meter!!! Vad den innehöll? Han säger att det är rör till någon sug som han behöver till en såg men jag ger mig faan på att det är något elektriskt verktyg. Efter denna händelse var det dags för vätskekontroll.
image204

Kommentarer
Postat av: Busan

Clas Ohlson är en bra kille. Jag handlade där för 1173 kronor i måndags och hade ingen bärhjälp. Tur att min bil rymmer så mycket ;)

//Busan

2007-12-05 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0