Besviken och en idiot....

Jag har haft en som varit intresserad av att köpa min affär. Jag har visat henne alla mina siffror, affärsplan, budget, resultatrapport, balansrapport osv. Verkligen visat ALLT! Presenterat leverantörer osv i tron om att hon ska ta över.
I dag ringde hon. Hon ska öppna en scrapbookingbutik inne i Karlstad. Hur jävla besviken kan man bli!!!????!!!! Varför litar jag på folk, hur tänker hon? Jag känner mig besviken och otroligt utnyttjad! Varför skrev jag inget kontrakt med henne om att hon inte fick starta något inom denna hobby om hon inte köpte min affär??? Jag är en idiot.

Har även besiktat bilen och den blev inte godkänd så klart.
Just nu är jag låg och orkar inte något känner jag. Älskade vännen S är i affären nu för jag bara.... är tom.... folkskygg. Jag har aldrig blivit så utnyttjad och sviken någon gång. Hur kan man utnyttja människor så?

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket j*vla svin. Jag kan inte förstå hur människan tänker. Det kommer ju bara slå tillbaka på henne.

2007-11-22 @ 17:00:57
Postat av: Annifey

NÄÄ vad ruttet!

Fy katten säger jag...
*kram*

2007-11-22 @ 17:32:29
URL: http://www.annifey.se
Postat av: Heléne

Tänker på dig Anna! Du är så bra att det kommer att ordna sig ändå; röck 'n röll vettu! Många pepp-kramar från mig! ♥♥♥

2007-11-22 @ 18:37:44
Postat av: Busan

Vännen, du är bäst!
Och du vet vad vi sa förut, trasiga lysrör.

Puss!

2007-11-22 @ 18:56:16
Postat av: Diane

Hur lågt kan en människa sjunka egentligen??

KRAM KRAM

2007-11-22 @ 19:29:04
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/
Postat av: Hannah

Fy fan vad dåligt. Att utnyttja någon så. Hoppas hon kursar...
Kram

2007-11-24 @ 13:25:23
URL: http://www.hannah83.blogg.se
Postat av: Jenny

Men gumman.. Lider med dig, fy fasen va trist att man inte kan lite på människor alltså.. MEN du är som en sån där docka som är rund i botten, de reser sit alltid upp o glöm inte bort att du är bäst! Detta kommer absolut att slå tillbaka på henne, är helt övertygad om detta!

2007-11-25 @ 13:31:07
Postat av: Terez

Du vet lika väl som jag att jag fixar henne bara att säga till j*vla sjöKO!! Kram

2007-11-27 @ 23:44:55
Postat av: Pilla

Stackars dig...
Du vet i Centrum kan man lätt få skyltfönstret krossat:)
Kramis

2007-11-29 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0