Idiot!!!

Jag är en idiot!!!!image201Igår köpte jag en julklapp till Direktören och glömde bort det tydligen. För i dag när jag kom hem så packade han upp kassen jag hade med hem, efter att jag sagt till honom att göra det förstås... Och vad låg i den då? Ja, just det, hans julklapp!
Ej inpackad!
"ja ja, god jul älskling!!"
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag köpte julklappen för det är ett ölglas som har en högtalare på handtaget som låter som Simpson... Länge låter den. Det är ungefär som att ge sitt barn ett trumset har jag insett. Kan man ta ur batteriet kanske?

Kommentarer
Postat av: Frida

Du vet väl att det är öppet köp i tio dagar?? =0)

2007-11-21 @ 21:21:58
Postat av: Christian

Coolt, Simpson rules,(ja och Nalle Puh självklart) var köper man dem?

2007-11-21 @ 22:34:35
Postat av: Anna

Den köper man hos Frida på Teknikmagasinet i Mitt i city!

2007-11-22 @ 14:35:29
URL: http://minkamera.blogg.se
Postat av: Frida

Tack för den schyssta reklamen =0)

2007-11-22 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0