Och klockan är....

Sitter med hjärtat i halskropen och vet inte om jag ska skrika eller gråta. Personalen på Clownens förskola ringde och frågade vem som skulle hämta henne... Hmm Direktören tror jag sa jag. Jaaa men det har han inte gjort, det har gått 40 minuter nu.
Fick ringa runt och fråga var han var för det är ju dumt att ha med sig mobilen!!!! Faan vad orolig jag blev!!! Tänk om han hade börjat använda alla dessa verktyg han köpt och de hade fungerat. Vad chockad han skulle ha blivit! Inte kommit till ro på flera dagar. Bara irrat runt och undrat vad som nu hade hänt!
Men personalen på Artistens fritids lugnade mig och sa att Direktören precis varit och hämtat honom så allt är lugnt.
Faaaan vad man hinner tänka mycket på dessa minuter!

Kommentarer
Postat av: terez

våga vägra ta hand om TRE barn!!! det räcker med två ASG

2007-11-21 @ 18:41:19
Postat av: Busan

Instämmer med föregående talare!
//Busan

2007-11-21 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0