Pyssel på schemat.

I helgen skulle jag gjort 35-40 julkort men det blev inte ett enda ett. Konstigt det där. Var tar tiden vägen? Cirkusartisten har gjort tre julkort. Ett med en midsommarstång på - det gäller att vara kreativ!
image188
Jag har även fått tyger i brevlådan. När jag beställde tygerna så hade jag en förhoppning om att ha tid att skapa något med tygerna.... Men men det blev som vanligt. Jag handlar och mamma syr!
image189
I dag har Cirkusartisten utedag och skulle ha med sig lunch... Kom någon ihåg att göra/ köpa något till detta??!!?? Jag erbjöd mig att steka ägg och köttbullar kl 8:00 i morse men det skulle han INTE ha! Nej han fick med sig en påse nötter, frukt, en saftflaska och en påse med ved. Han skulle nämligen byta dom mot en korv med fröken. Vad glad hon kommer att bli!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska ni byta gardiner i hela huset eller??

2007-11-09 @ 12:43:13
Postat av: Anna

Hmmm du skulle se lagret mamma fick ta över när jag rensade... Lådvis! Det ska bli kuddar och dukar:-)

2007-11-09 @ 14:11:44
URL: http://minkamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0