Trådlöst, skit & begravning.

Åter igen så har det varit en händelserik vecka. I måndags hade vi strömlöst på kvällen lagomt till att jag precis hade börjat med svamprisotto och död ko. Sa till Direktören att ha fick tända ljus så vi kunde se något. Han tände ett ljus, satte sig i soffan med ficklampan och en tjock verktygskatalog och bad barna spela teater om en gubbe som har en egen träverkstad... Jag tände NÅGRA fler ljus och lagade klart middagen på vedspisen. Clownen gick runt och testade alla lampor så där 30-40 gånger. "Lampa trasig, köpa ny då!" "Neeej, det är TRÅDLÖST!" sa Cirkusartisten....
image198

I torsdags tog jag med Direktören på en liten utflykt för att jag ville ta ett intressant foto. Han vägrade gå ut ur bilen. Konstigt.... Duvor skiter faktiskt i genomsnitt 12,5 kilo bajs per år.
image199image200

På kvällen var vi på konsert i Löfbergs Lila Arena och lyssnade på Queenlåtar. Det var en orkester, kör och några sångare, bla Anders Ekborg. Satt och tänkte på dirigenten under konserten. Hur svårt kan det vara egentligen... Att få 36 st musiker, sex körmedlemmar och fyra sångare att få till lite musik???? Han har säkert tinnitus och hör ändå inte om de spelar fel!!! Musiken var helt okej men jag tror inte jag kommer betala pengar för att se dem igen. Vad Direktören tyckte? Jag förutom att han satt och planerade sin egen begravning så tyckte han att hon som spelade harpa var lat. VAD??? Ja, hon tog ju inte med sitt instrument ut i pausen som de andra gjorde!.

Kommentarer
Postat av: terez

Hallå!
alltså du borde skriva en bok! så jävla sjuk blogg skrattar alltid, lite besviken blev jag dok över att du inte skrev om telefonsamtalet HAHA.
ha en trevlig helg med familjen nu:p

2007-11-17 @ 21:09:22
Postat av: Anna

Tackar!!! När kommer du & stör mig då?????

2007-11-20 @ 17:58:16
URL: http://minkamera.blogg.se
Postat av: terez

men jävlar vad du ljuger då, det står på din press att du gillar vänner och familj dagens största lögn ASG!!

2007-11-21 @ 00:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0