Efter samtal med dagis:

Jag: Ringde dagis till dig idag?
Cirkusdirektören: Ja.
Jag: Pratade du med personalen på dagis i dag när du lämnade Clownen?
Cirkusdirektören: Nej, jag såg ingen.
Jag: Och då bara lämnar du Clownen där!!!!!!??????!!!!
Cirkusdirektörn: Ja, vad skulle jag ha gjort?
Jag: Letat tills du hittat personalen, det kunde ju ha hänt något.
Cirkusdirektören: Ähh.

Så trevligt samtal får man när personalen hittar clownen lekandes i ett rum utan att veta hur eller när hon kom till dagis....

Annars har det varit en händelserik helg. Är helt slut. Har inte orkat gjort något i dag bara diskat, tvättat, veckohandlat och bjudit pappa på lunch.
Helgen kan vi sammanfatta med dessa ord:
Middag på Hammarö
Taskig attityd
Insparkad dörr
Porslinskrossning
Arbete
Ambulans
Krampning
Diabetes
Höra T försvinna i telefon och är inte kontaktbar...........
Panik
Tårta
Paket
Få prata med T efter hon fått vård.
Spänningen i kroppen försvinner och jag blir bara trött och allt rinner ur mig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, minst sagt en händelserik helg! Ses imorgon!
=)

2007-10-01 @ 21:06:10
URL: http://www.Hannah83.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var bra jobbat av cirkusdirektören... Det är ju en fördel att personalen vet om att det kommit barn!!!! Han är ju för go´.
Blir det något party på lördag, Statt och Roof öppnar ju kl 12.... (Tror ja)
Kram Anki

2007-10-02 @ 10:10:52
Postat av: Anna

Tjena Anki!
Jag ska på kalas i Kil på eftermiddagen. Men på kvällen sluter jag o Sara upp. Var redoooooooooo!

2007-10-02 @ 11:47:39
URL: http://minkamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0