Utmanad!!!!

Äntligen har jag blivit utmanad! Det är underbara Helené som har gjort det. Hon vill nog sätta mig på pottkanten med min svengelska. Rôck n Rôll© Helené!

YOUR ROCK STAR NAME: (first pet & current car): Sixtencrosscountry
YOUR GANGSTA NAME: (fav ice cream flavor, favorite cookie): Melooncheescake
YOUR "FLY Guy/Girl" NAME: (first initial of first name, first three letters of your last name): Akar
YOUR DETECTIVE NAME: (favorite color, favorite animal): Pinkorangepuppy
YOUR SOAP OPERA NAME: (middle name, city where you were born) Mariaarvika
YOUR STAR WARS NAME: (the first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first) Karan
SUPERHERO NAME: (2nd favorite color, favorite drink put "The"): The Whitewhisky
NASCAR NAME: (the first names of your grandfathers) Albingunnar
STRIPPER NAME: (the name of your favorite perfume/cologne, favorite candy) Ibizahippie dark chocolat
WITNESS PROTECTION NAME: (mother's & father's middle names ) Inger Åke

Skickar denna utmaning vidare till:
Busan
Hannah
Duktig Tjej
Jonas
Egoina

Rôck n Rôll©

Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe tack ;) kanske gör den en dag

2007-10-19 @ 00:37:00
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: TEREZ

du älskar verkligen inte mig!! Häxa!

2007-10-19 @ 08:48:51
Postat av: Anna

Hihihi!

2007-10-19 @ 22:22:06
URL: http://minkamera.blogg.se
Postat av: Hannah

Heeej! Vilken tur att du älskar mig da! Förlåt att jag inte kom idag jag är en ond osocial gnällig bitch så det var nog roligare utan mig. Hoppas du/ni får en jätte mysig helg!
=)

2007-10-20 @ 15:23:50
URL: http://www.Hannah83.blogg.se
Postat av: Heléne

Yo! Snyggt stripnamn :-D Imorron fåru kolla för då får du se det snygga bandet som jag köpte hos dig igår! På min Boudiorbox!!

2007-10-21 @ 21:22:25
Postat av: Heléne

Glömde ju skriva Rôck n Rôll! :-D

2007-10-21 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0