Kom hem Lasse!

Lasse du måste komma hem och rida ut till Skohall och rädda prinsessan i det blåa höga tornet. Hon åker bort med en konstig ickevärmlänning annars. Och det vill vi ju inte för hennes bästa.... Här har jag gjort ett kort till dig i fall du glömt bort hur härligt det är här i Värmland. Skit i USA! Det händer grejer här också.
image100

Här har jag gjort en sida till mitt album om mig själv:
image101

Ska man betala skatt på barnarbete?
image102

Värmland är fantastiskt!
image103image104
Cirkusdirektören låter hälsa att han vann golffjanttävlingen i dag. En glass fick han i pris. Jag tycker det är roligare att berätta att han drämde gräsklipparen i huvudet på Clownen och att hon går omvägar förbi honom. Hehehe.image105

Kommentarer
Postat av: Busan


Varför är jag inte förvånad över att Sarah undviker sin far? ;)
//Busan

2007-09-09 @ 19:48:12
Postat av: Hannah

Hehe sötisar. Vad fina grejor du gjort! Super najs!
=)

2007-09-10 @ 21:40:59
URL: http://www.Hannah83.blogg.se
Postat av: Hp

Härliga bilder!

2007-09-15 @ 18:02:53
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0