Smått hysterisk!

Har packat bilen full med massor av scrapbookingsaker inför en mycket efterlängtad kurs i Helsingborg med lärare influgna från USA. Satt vid datorn i lugnan ro och valde färg på den nya ytterdörren som vi ska beställa.
Direktören har tagit upp fjolårets projekt och börjat måla alla nya bräder som ska upp på huset. Huset blir Västlandsröd och murbruksgrå. Skitsnyggt tror jag. Jag sitter och funderar vilken dörr vi ska ha som sagt.
Helt plötsligt fick jag något annat att tänka på när Direktören kom in. Han hade tagit bort första brädan på väggen. Och så här ser det ut under:
image380
FUKT & MJUKT!!!! Måste vi renovera badrummet nu? Det är enda rummet i hela huset som vi INTE tänkte renovera. Jag blev nästan chockad när han visade mig. Jag in och letade reda på besiktningspapprena från ifjol och inga anteckningar om fukt i väggen. Ringde upp besiktningsmannen och han lovade komma i morgon.... Han ska vara jävligt glad att jag är i en annan del av landet i morgon!
När jag började slå numret så sa Direktören:
-Nu är du snäll!
Fortsättning följer.
Jag tror jag ska ha en orange dörr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åhh, har ni inte nog med saker att göra?! Dumma badrum!

//Busan

2008-04-24 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0