TACK FÖR ATT NI FINNS!

I dag fick jag blombud till butiken! Det var ifrån en av mina största beundrare och det var bara ett av de tillfällen som jag har varit så nära att gråta av att jag varit rörd av all omtanke! Ni är helt underbara. Ni ringer, smsar, skriver och pratar och frågar hur det är med mig! Det uppskattas ska ni veta!!!!!!!!image345
Jag mår mycket bättre och rörligheten i handen kommer tillbaka mer & mer för varje dag. Jag har varit på jobbet två dagar och båda dagarna har jag varit stel i nacken, trött och armen har domnat bort. Men sjukgymnasten sa att jag fått en stukning i nacken och jag måste hitta en bekväm hållning för nacken. Det är inte lätt, jag har gått och suttit som en hösäck i 25 år! Nu ska jag hålla ryggen/ som om jag hängde i en krok...

I morgon får jag min Baugette och jag har lite ångest över att jag beställde en mindre bil än den jag krockade med. Men vi får se till att vi inte krockar. LÄTT!

I dag hade jag med mig scrapbookingdekorationer hem. Barnen fick ta del av dessa. Det var väldigt tyst och jag upptäckte att man kan ha scrapbookingsaker till annat än att dekorera album med...image346

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0