Bölar varje gång.

Skulle börja med ett scrapbookingprojekt där jag behövde sidor ur en bok och blev sittandes och bölade en stund.
Här nedan ser ni titeln på Direktörns bok. Jag fattar ingeting och jag hoppas att ni inte heller fattar något. Men det jag förstår är förorden på boken... Tårarna rinner och jag är så imponerad över hur han med stort H har fått till det så bra. Vi hade det verkligen kämpigt ibland med alla hans resor och uppdrag under hans tid som doktorand.



Nu ligger min kärlek och sover. Han har haft det tufft i dag.
LOVE!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: TesaB

SÖÖÖÖT! Hoppas allt är ok med svärmor!!! Vi ses i morgon.

2008-08-11 @ 21:27:29
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com
Postat av: Frida

Det där är kärlek det =0)

2008-08-11 @ 21:31:40
URL: http://fridacreates.blogspot.com
Postat av: Busan



Oj! Där steg Direktören mucho mucho!



//B

2008-08-12 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0