Världens bästa Pär & Jessica!

Igår kväll ringde Pär och undrade om jag skulle ha affären öppen i dag och om jag skulle vara där. Ja, sa jag. Han svamlade på och sa att det var hans syster som undrade mm.
I morse när jag åkte till jobbet så funderade jag på varför hon var tvunget att veta om jag var i butiken. Hon kanske vill pruta eller beställa hem något speciellt tänkte jag. Dagen gick och ingen syster kom.

Då fick jag ett sms:
Nu har vi gjort det. Nu heter hela familjen N*****R.
Kram Jessica och Pär.

Dom hade gift sig!!!!!!!!!!! I all hemlighet. Ingen visste om det förutom prästen och två vittnen.

Det dom hade tänkt att gjort om jag varit hemma och ledig är följande.
Pär hade ringt från skogen och viskat i telefonen:
Jag ser två lo-djur. Ta med kameran och kom upp till kapellett så möter jag dig där. Och där skulle de stå redo att gifta sig och jag skulle så klart ha brutit ihop och inte klarat av att ta ett enda vettigt kort:-)

Nu är de lyckliga två på SPA i Sunne och de är värda all lycka i världen och jag är överväldigad över att de orkade hålla tyst om det och jag kommer inte klara av att hålla tillbaka tårarna när jag ser dem. Det rusa redan i hjärtat av kärlek över att få krama om dem♥♥♥

Och ni andra som eventuellt tänker gifta er och lura mig. Glöm det! Nu kommer jag tyda varje tecken och kroppspråk tills alla mina vänner har gift sig. Ni kommer inte få en lugn stund!!!!!!!!

Här är ett foto som jag tog när de Lyckliga var med på en dräktparad med peruk och allt!!!


Säg nu grattis till dom!!!!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Ja, du det var inte bara dig dom lyckades hålla det hemligt för:-)

Känner mig nästan lite snuvad på ett bröllop men det är ju så underbart så det gör inget!

Kramis

2008-08-11 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0