Frågor med pris till ER!

Nu kommer den utlovade utlottningen. Alla ni som svarar på frågorna här nedan i form av en kommentar är med i utlottningen av ett pris. Vinnaren får välja mellan dessa priser: cupcakes, julgodis eller ett fint paket med inredningspyssel gjord av mig, stolt familjemedlem av familjen Cirkus!

Nu till frågorna:

1. Vilket foto tycker ni är finast?

2. Vilket foto tycker ni är roligast?

3. Vilket inlägg om Direktören tycker ni är roligast?

4. Vilka inlägg tycker ni är roligast om Clownen och om Cirkusartisten (här krävs två svar )?

5. Är foton eller text mest givande i bloggen?

6. Vilket inlägg är bäst?

Se så svara nu! Ni är faktiskt fler än två som läser denna blogg ;-) Och under tiden ni svarar kan ni lyssna på en fin visa:


Kärlek till Er!!! Och ett vitare december vill vi ha!

Kommentarer
Postat av: Daniela

1. Vilket foto tycker ni är finast?

Eftersom Liljor är min favoritblomma så måste jag säga bild nummer 1.



2. Vilket foto tycker ni är roligast?

Den med den lilla myran som tittar upp bakom svampen! Den är störtskön :P



3. Vilket inlägg om Direktören tycker ni är roligast?

Hmm kanske inte är så roligt på ett "haha-sätt" men jag gillar det när direktören varit och kollat där de spelat in Lord of the rings :D



4. Vilka inlägg tycker ni är roligast om Clownen och om Cirkusartisten (här krävs två svar )?

Den nr clownen utrycker sig: -Pappa är inte död!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det finns inga djur här. Haha hon är skitkul ju!



Och cirkusartisten:

På besök hos tandläkaren. Den är ju skitskojj!



5. Är foton eller text mest givande i bloggen?

Foton och text, lagom av varje :)



6. Vilket inlägg är bäst?

Hmmm svår fråga det där.....Men jag gillade detta inlägget: "Fototips igen-" För fototips behöver jag verkligen!



Kramar!

2008-12-05 @ 14:23:41
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0