Ska bokföra snart, ska bara....

1. Hur gammal är du om fem år? 39, jävlar vad fort det går! Jag ska ha en Harley innan jag blir 50....
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Husfolket, Ann & Frida.
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Den där om två bögar på ett berg... Han som tog en överdos och dog för några veckor sedan....
5. Vem ringde du senast? En leverantör.
6. Vem ringde dig senast? Affärshemligheter ;-)
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Bastu hos Maud på söndag?"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos, men inte gifta.
10. När såg du senast din mamma? Söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? Strax före 8:00.
13. Vilken är din favoritjulsång? BLOSSA, reklamsången.
14. Vilken är din favoritplats? På toaletten när man är skitnödig.
15. Vilken plats föredrar du minst? Framför datorn när bokföringsprogrammet är i gång. Som det är nu och jag svarar på nödvändiga frågor istället.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett rött hus med en fin altan.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vargen i Bamse.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Frida, när hon hörde min ringsignal.
19. Hur stor är din säng? Stor????? För liten skulle jag vilja säga... 180*200cm.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Spännande:-)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sju
23. Hur många landskap har du bott i? Två svenska, ett norskt och två amerikanska.
24. Vilka städer har du bott i? Arvika, Stockholm, St Louis, Hartford, Oslo och Karlstad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Tja, oftast.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Någon paj tror jag
29. Tycker du om kinamat? Yeah!
30. Tycker du om kaffe? Är påven katolik?
31. Vad dricker du till frukost? Vatten! och te om Direktören är vaken och sköter servicen.
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa/kela? Ligga i varsin soffa o se på film är gôtt!
35. Är du en beroendemänniska? Hmmm, tja det är ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min son, Gro Harlem Bruntland, Hitler, Björn Skifs, min morfars farfar och Ingmar Törnblad.
37. Vill du ha barn? Fler???!!!!!!!!??????? Inte i dagsläget.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & rövarspråket.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja och pappa skämdes så han tyckte jag skulle skicka in Dagens Ros till personalen. Jag var inte direkt nykter.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Hav.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Familj och hus, ja jag vet att det är tråkigt. Hade jag mer pengar hade jag skrivit motorcyklar, raggarbilar och resor.
42. Äger du dyrbara smycken? Inte så värst dyra.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? I huvudet på Gynning.
44. Kan du rulla med tungan? Nej.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Skriver jag inte!
46. Sover du med gosedjur? Nej, men funderar på att sno dotterns Shrek-docka.
47. Vad har du för ringsignal? Frida när hon sjunger!
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett paket med näsdukar.
50. Flirtar du mycket? Inte vad jag är medveten om.
51. Kan du byta olja på bilen? Nä, det finns folk som tar betalt för sånt!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, men andra otroliga konstiga böter av polisen i min ungdom.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Bokcirkelns bekännelser.
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja
56. Dansar du i bilen? Fattar ni vilken stor bil jag skulle behöva då????!!!!!??
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Varor som ska beställas
59. När var du i kyrkan senast? Vet inte.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hans.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Några nätter.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ann, överaskade mig med att ta med ett speciellt medel och städade diskbänken:-)

Nu utmanar jag ER att svara på dessa och skriv en kommentar när ni skrivit i era bloggar så jag kan se ERA svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0