Uppdatering pa affarsresan.

*Lufthansa har annu inte levererat mitt bagage. Tar tid att goras sant. Hitta saker alltsa. Hur hittade amerikanarna Saddam igentligen....? Nar jag stallde den fragan i kon till Jay Lenon i gar blev det en liteeee konstig stamning....
*Det ar varmt, mycket varmt!
*Vi har varit pa Univarsal Studio
*Vi har sett kandisar
*Direktoren har varit pa ett byggvaruhus. Tyvarr jag ocksa. Fick roda prickar pa hela kroppen som kliade och svart att handas. Brad Pitt kom och hamtade mig och gav mig allergimedicin och sa att det ar bast att jag aldrig mer besoker ett byggvaruhus. Jag holl med motvilligt.
*Direktoren har blivit kysst av en filmstjarna som heter Soey. Jag vet inte vem hon ar men jag har sett filmen. Hon hade visst en av huvudrollerna. Hon slutade aldrig att kyssa honom.... Holl pa i flera minuter. Jag fotade givetvis detta. Men eftersom LUFTHANSA har inte hittat mitt svara osynliga bagage sa kan jag inte overfora bilderna till datorn... Kunde inte ta med sladdar i handbagaget for da skulle piloten komma och be mig strypa honom for han var tvungen att flyga for Lufthansa.
*Vi kanske har varit i nagra livsmedelsaffarer och kopt morotter.... eller godis.
*Vi har atit mycket mat.
*Vi har varit pa Jay Leno-show och dar fick en kvinna i publiken hjalp av atta sakerhetsvakter att komma ut innan showen var fardig... Tank vad snalla de ar...
*Bor pa samma gata som dar de har alla hollywoodstjarnor i trottoaren. Hoolywwod BLVD
*Jag vaknar mellan 4-5:30 pa morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa precis till Stefan att kan inte Karlsson skriva på bloggen och berätta vad de gör får nåt kul!!! Och då hade du det :-)
Låter som ni har det bra förutom bagegehistorian då förstås... Att de lyckas, får väl hoppas att du hinner få det innan du ska hem igen...
Ha det så kul, själv ska jag se på Melodifestivalen och sen avsluta med Titanic... Hälsa de andra,
kram Anki

2008-02-09 @ 19:24:54
Postat av: TesaB

Vad hände med den tyska precisionen? Försvunnit i den globaliserade värdlen? Hoppas du får bagaget snart - för foton vill vi ju se. ASAP!!! Särskilt på den hjälpsamme Pitten.

2008-02-10 @ 09:17:23
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0