Fröken fröken & gårdagens pucko.

Titta fröken jag har gjort en LO till min Boken Om Mig-album. Visst är jag duktig!!!????!!!!!!
image237
Sen var det det här med gårdagens pucko....
Var på Elgiganten för att kika på en ny mobil och de hade även REA på smaksättning till Sodastreamen. Köp fyra betala för tre. Bra tänkte jag och började läsa innehållsförteckningen. Jag vill nämligen inte att barnen ska få i sig sötningsmedel.
I alla smaker smaker finns det både socker och sötningsmedel. Otroligt tänkte jag!!! Frågade en ung snubbe i personalarmén om det finns någon smak utan sötningsmedel?
-Ja, Cola Light, svarade den välinformerade ungdomen...
Smart. Tänkte att snart skrattar han och säger att han skämtar. Nej då jag får stå där med hakan i golvet och vänta i flera lååånga sekunder innan hjärncellen trillar ner.
-Oj, jag tänkte nog fel där.
Grattis ungdom du har vunnit ett års medlemskap i föreningen MENSA!

Sen var jag puckad. Köpte light-dricka för att testa om det var lika äckligt som när jag testade för säkert flera år sedan.
Japp det var det! Tog en klunk och sen donerade det till grabbarna på reningsverket.
Nu ska jag åka till Kusinvitamin och äta mat. Gôtt!
image238



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0