Jag har gjort något dumt!

Jag har utmanat Busan på att vi ska inte äta något socker fram tills den 6/2 2008. Hur tänkte jag då????? Kommer att slicka på ungarnas tomma godispapper typ. Men men vi får se om vi klarar det. Den som bryter utmaningen får äta fem stycken 300gr ostbågspåsar. På en kväll. Dvs 1,5 kg ostbågar. Jag tror man spyr då. Busan säger att det är en enkel match...
Varför jag valde 6/2? Därför att då åker vi till USA och jag tänker inte sitta instängd med Dierktören i 14 timmar utan sockerchock. No No No!
Häng på om ni vill plåga er själva!!!!

Kommentarer
Postat av: Busan

Eftersom utmaning först börjar imorgon, onsdag, äter jag nu chokladpudding.

//Busan

2008-01-01 @ 15:33:00
Postat av: Monstermamman

Jag är på.....men bara för att få äta ostkrokarna...hehe...

2008-01-05 @ 12:29:09
URL: http://godbiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0