Jag vann!

Ni vet den där LO´n som jag gjorde på nyårsafton? Jag lämnade in den på en utmaning på www.svenskscrapbooking.se och jag blev framröstad till vinnare!!! Stolt som en höna:-)

Jag och direktören ska ju ut och flyga
image234
och då får jag äta socker igen. En stor händelse! Vad ska jag äta för sötsak tycker ni? Jag tror inte att jag ska äta detta:
image235
Vill smaka dock!

I går när jag kom hem så hade Direktören köpt blåbärspaj & glass. Sen kom dom ju på de ljuva varelserna att "Mamma äter ju inte socker!" Då gjorde Cirkusartisten en fruktsallad bestående av päron, klementin & hallon till mig. Han är ju för söt! Detta innebar att han skar sig och det var blod på både mikron och stolen. Hade någon torkar upp det? Nej. Mysig värre på våran fredagsmiddag!

I dag ska Cirkusen på julgransskakning. Ska bli mycket kul och höra om Clownen lyckades hångla upp Tomten. Hon har väntat på att få gosa med Tomten ända sedan julafton!
"Måste krama honom då!"

Kommentarer
Postat av: Diane

Hade jag varit du så hade jag satsat på Maltesers, mums! Pst! Du har fått en utmärkelse i min blogg;-)

2008-01-14 @ 20:02:33
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0