På kurs med kameran.

Ojojoj vad jag och S har packat ordrar! Är helt slut. Tänk vad en kasse kan ställa till med(se www.annasscrapbooking.blogg.se)!!! Tack Stora S!

Kusin vitamin och hennes långa sambo har varit i butiken och spånat på lite inredningdetaljer. Har du 15 meter 50cm brett hönsnät får du gärna höra av dig. Hihihi! Tack Carina för att du bar in alla kassar och rotade runt i butiken!!!!!!!!

Vill ni hänga med på kurs? Jag vill så gärna anmäla mig till någon av dessa kurser men vet inte var jag ska få tag på tiden.... Skumt, vill verkligen lära mig mer om min kamera men har inte tiden tyvärr.
http://folkuniversitetet.se/templates/Arr.aspx?id=118121&LeftMenuPageId=75909 http://folkuniversitetet.se/templates/Arr.aspx?id=118109&LeftMenuPageId=75909

image232

Ni som ska med på min söndagstripp den 20:e; vi tar inte två bilar jag hyr en minibuss då. Vi ska ju på träningsläger ändå och då behöver man ladda upp på vägen dit med ett gäng humor.

Kommentarer
Postat av: Busan

Kom ihåg att vi måste ta minst tre stopp på ditvägen...

//Busan

2008-01-11 @ 20:55:16
Postat av: Heléne

Kommer inte på frågan Busan!! Någon kommer att fixa kateter åt dig istället! Alt. att jag tar med blöjor från Smulans paket... HON behöver dem knappt längre ;-)

2008-01-12 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0