Teoretiker i praktiken och även upptäckare i verkligheten!

Kan han inte låta bli köket någon gång??? Kommer ni ihåg alla expriment älskade Direktören gör i vårat kök?
Inte, jag glömmer de nog aldrig(tyvärr).
1. Spränga ägg i mikron.
2. Spränga Sodastream i köket.
3. Blåsa ut vedspisen med kompressorn.
Och nu var det dags igen...
I dag upptäckte jag att kaffebryggaren var full med intorkad grå sörja...

-Vad i H#¤%*¤#E" är på kaffebryggarn?
-Vilken färg är det?
-Grått!
-Jag provade och skaka varm soppa i en shaker här om dagen.
-Men vet du inte att man inte ska skaka varm vätska?
-Jo, jag vet att det expanderar men jag skulle testa om jag orkade hålla emot.
-Ska du inte torka bort det?
-Nej, det kan väl du göra. Du står ju redan där.

Numera är han hänvisad till sin verkstad för sina expriment.

 --------------------------------------------------------------

Den senaste veckan har jag varit på diverse möten och mässa osv. Saknade efter mig har varit stor. Vilket jag fick erfara här om morgonen.

Satt och gjorde nummer två på toaletten(jo, även fula tanter gör sådant). In kom två yrvakna cirkusbarn.
-Vad gör ni?????!!!!!!?
-Vi ska umgås. Vi har saknat dig SÅÅÅÅÅÅ mycket!
-UT!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------

Jag har scrappat en del under helgen:
image251
image252
image256


 Jag har gjort tre saker till men de ska jag ge bort först så de visar jag vid ett senare tillfälle.
Dagens vill ha står världens bästa Elsie för:
www.abeautifulmess.typepad.com
Jäklar så läcker!!!!
image254image255

Det är 220 timmar kvar tills jag får äta socker och 227 timmar tills jag ska sitta i 14 timmar i ett flygplan tillsammans med Direktören♥

Kommentarer
Postat av: Annifey

Mina djupaste kondoleanser...
Jag har en av liknande sort och det är inte lätt.
Han ger sig dock INTE på fysik-labbar i mitt kök.

Dina alster är dock ALLTID ett nöje att beskåda!
*kram*

PS. Om man skriver "Annifey" och slinter lite på tangenterna kan det bli "Annifet"... -Det var dagens upplyftande lärdom det.

2008-01-27 @ 21:12:17
URL: http://www.annifey.se
Postat av: Busan

Köpte den där måltidsersättningen som du bjöd mig på i fredags men fick fel sort, den smakade äckelpäckel. Hur hittar jag den rätta?

//Busan

2008-01-27 @ 21:32:33
Postat av: Anna

Den finns på ett varuhus när butiken med gröna skylten;-)
Coop!

2008-01-27 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0