Kära Direktör!

Eftersom det första du gör på morgonen är att kolla på datorn skriver jag till dig här.
Gå och bär ut ungarna från sovrummet, vissa protester kan förekomma men muta dem med lördagsgodis en dag för sent så ska du se att det går.
Stäng dörren och koppla in ström till dörrhantaget med er på utsidan av sovrumsdörren.
Programera om ungarna så de skriker pappa istället för mamma när de får en stöt.
Plocka fram frukost och se till att de dricker minst ett glas mjölk. De ska visst vara bra för dem.
Torka upp mjölken Clownen spiller.
Sätt på vattenkokaren.
Skrik inte så högt! Jag har en massa skönhetssömn att ta igen. Läs tidigare inlägg längre ner på sidan, just nu gnisslar hon tänder.
Ta bort sylten från Clownens stolsrygg.
Plocka bort på bordet. Ställ det där du tog det.
Torka bordet.
Ställ in i diskmaskin.
Städa ungarna.
Säg till dem att sluta tjafsa och ta på sig kläder istället.
Nej, jag vill inte ha te på sängen. Jag vill sova.
Nu kan du lägga i en tepåse i vattnet du värmde för 45 minuter sedan.
Rulla ner och ta hand om min "att göra lista i dag". Du får den av mig.
Ta med ungarna ut. I tre timmar. Väck mig med en ros i mungipan.
Det var inte så svårt va? Om en vecka har du semster och då kan du göra detta varje dag. Roligt!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Shit skulle jag med vilja ha låt ju helt underbart, hoppas allt e bra med dig kram

2008-07-13 @ 09:37:11
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Busan



Som sagt, du vet vart sovplats finns.



2008-07-13 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0