Ärlighet varar längst.

I morse så vaknade jag tidigare än alla andra och det kändes ganska bra. Skönt att få lite lugn och ro. Sen vaknade barnen....

Vid frukostbordet:
-Mamma har stora bröst, Artisten.
-Dom hänger, Clownen visar tydligt med kroppspråket hur de ser ut. Direktörn tittar bort och ser ut att hoppa i stolen.
-Dom är långa, Clownen bara fortsätter.... Det brister för Direktören.

En helt vanlig dag alltså. Där vi väntar på att bli faster igen. Senast tisdag är jag tvåbarnsfaster. Coolt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Clownen har ju som vi alla vet ett stort intresse av bröst. I somras när jag sov över kom hon ju med min bh och sa: 'Här, du behöver den'.
Tack liksom.

//Busan

2008-03-19 @ 22:30:42
Postat av: Brorsan

Björn har lärt henne allt hon kan... =)

2008-03-19 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0