Livet leker och jag hinner inte med!

I dag har jag faktiskt tagit några timmar ledigt! Då ska jag titta på Oprah, läsa och bjuda in mig själv på en kopp kaffe hos några jag älskar väldigt mycket!
Annars går dagarna i trehundra och tempot är högt! Under helgen har jag varit utställare på Barnmässan och det var väldigt inspirerande! Vi kanske borde satsa mer på mässor... På onsdag ska jag vara utställare igen och då är det på Wettergrensdagen på Universitetet.
Nu på förmiddagen har jag haft ett möte, ett telefonmöte, lämnat åter en bok; Musselstranden, varit blöjbud, klippt ner nio pellargoner och tagit fram dem från övervintringen och prövkört "Baugetten".
Jag gör saker i lite fel ordning känner jag. Hmm inte bra. För några veckor sedan beställde jag en bil; Renault Megane kombi. Och idag provkörde jag den. Har aldrig i hela mitt liv kört en Renault så det var på tiden. Tänk om jag inte gillat den???
Men jag smakade på min Baugette och fick mersmak. Nu ska jag lägga mig på soffan och se på Oprah, hinner ändå inte med allt som jag ska göra så det är lika bra att skita i alla måsten ;-)

Så här ser man ut om mamman kommer på en när man gjort expriment med tandkräm och hår:
image306
Barnmässan får pröva scrapbooking:
image308
image309
Årets mässbesökare:
image310

Kommentarer
Postat av: Björn

viktigt!

2008-03-10 @ 13:56:37
URL: http://bjorngustafsson.blogg.se
Postat av: Heléne

Gulliga grabbar som pysslar där ser jag ;-) Men gulligast är ändå årets mässbesökare!

2008-03-10 @ 17:11:43
Postat av: Micke

Har någon sett mitt bokmärke?!

...och givetvis har jag redan bokat in barnmässan nästa år...

2008-03-10 @ 19:58:03
URL: http://www.entillblogg.se
Postat av: Emma

Mina ungar har kommit på att tandkräm kan man ha till mycket tex. lim om man inte hittar det riktiga!

2008-03-12 @ 09:35:54
URL: http://lyckan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0