Ge oss hopp!

Nu har vi haft Hoppet i fyra dagar och hotellet för kaninen är inte färdigt än. Direktörn bygger mycket sakta. Varför? För då får kaninen sova inne.... Hoppet får till och med den stora äran att läsa verktygskatalogen med Direktören.
Jag & Artisten har dekorerat en vägg i vardagsrummet med bokstäver. Jag bestämde formen och vissa ord. Sen var det bara för Aristen att bestämma vilken bokstav som skulle sitta var. Jag har använt akrylfärg och foamstampsalfabet om ni vill göra något liknande på väntan av att väggen ska tapetseras.
image445
image444
image446image447image449
I dag fick jag en morsdagspresent av Direktören. Jag hoppas verkligen att han har mer förstånd än att han tror att jag är hans mamma, men jag vågar inte fråga... Men det var en mycket bra present: En MP3-spelare som jag ska byta till en rosa på tisdag.
image450

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0