Olika shoppingvanor.

I torsdags var vi och handlade. Direktörn han hittar saker som man inte visste fanns. Tex detta:
image427
Sugrör med chokladsmak och någon flytande vätska som luktar någon blandning mellan paraplydrinkar och solkräm. Blähh vad sliskigt. Direktören var mycket klok och kom på "Att detta behöver vi inte köpa igen." Öhh vi?
Jag köpte massa gamla saker, varför köpa nytt när det finns en del fint hos Miljömyran :-)
image428
I dag har vi varit på stan och jagat Byggare Bob och pratat om vädret. Varför snöar det i maj?
image429
Nu ska jag städa och laga mat. Sedan kommer Edvin, Elvira, Andreas, Agneta, Alf, Britt-Inger, Carina och Roger hit och då blir det asiatisk köttfärsgryta.
Tjingeling♥

Kommentarer
Postat av: Fröken Ståhl

Fast, jag kan tänka mej att dricka paraplydrink och solkräm.. Kokos är liksom min grej! Spara! :)

2008-05-19 @ 00:29:44
URL: http://duktigtjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0