Svett och fredagsdrink.

Jösses vad varmt det är! Men inte för Clownen. Mitt på dagen i dag kom hon in och sa att det regnade. Hmm tänkte jag vad har hon nu gjort så att himlen har öppnat sig...
Hon hade satt på sig ett par strumpbyxor, ett par tjocka byxor, ett par sockor ovan på detta och avslutat med t-shirt och en tjock tröja och satt sig mitt i sandlådan med en stekande sol över sig. Det var inte regn det var svett. Hon var sjöblöt av svett och hon trodde det regnade. Nice.

Förra veckan avslutade Magnus Uggla sin fredagsdrink på SVT. Jag tar vid och erbjuder här en insyn på våra alkoholvanor och fredagsmiddagen. I dag serverades Rosémelona och tacos serverade av Artisten.
image455image456
Ja, jag har till och med rosaoranga sugrör.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mmmm...vad mysigt ni ser ut att ha det...å vad GOTT! *surmular för att pojkvännen inte är förtjust i tacos*

KRAM!

2008-05-31 @ 09:51:45
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0