Förvirringen är veckans ord.

Fick precis ett mejl där avsändaren undrade om hon verkligen skulle ha det mejlet. Det innehöll privat information som hon inte skulle ha från mig. Mejlet skulle givetvis till någon annan. Sorry.

I onsdags var jag och skulle lämna blod. En dag och 30 minuter för tidigt.

I går var Anna här och efter fyra timmar när hon kom ut från köket sa jag:
-Hej!!
Hon började skratta som en besatt och jag med. Hon hade varit där i fyra timmar och jag hälsade precis som om hon kom in genom dörren. Roger som precis kom in genom dörren såg ut som ett frågetecken. Det var ju han jag skull hälsa på. Men det gjorde jag inte utan jag presenterade honom sin min kusin. Han sa:
-Vad sa du nu? Du sa att jag var din kusin...
Och det är han inte kan jag säga.

Herre jösses tänk om det är så att nu när Direktören ska vara borta från oss ett tag så tar jag över hans omständighet och förvirring. Kan inte någon komma hem till oss varje dag för att se så barnen har kommit till skolan och inte blivit avsläppta vid någon affär och pantsatta i en burkautomat och en sopsäck med pantburkar är på fritids????

Jessika!!!!!!! Om jag inte lämnat Clownen på dagis på tisdag får du ringa svärmor min så får hon börja leta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0