Sydney!

Nu har Direktören landat i Sydney, Australien. I söndags visste han inte var han skulle bo, det är ju synd att vara ute i god tid... Nu berättade han att han bodde på en gammal fårfarm. Hahaha skrattade jag rått för mig själv. Det kan du ha när du inte är ute i god tid. Men så fick jag se foton från hans "gamla fårfarm". Det är ju värsta lyxhotellet!!!!!!!!!!! Ser det ut som en gammal fårfarm?
Bara han inte lagar mat i köket..... Det kan hända vad som helst. Jag har ju vant mig med att han prövar lite då och då men jag tror inte de andra hotellgästerna skulle uppskatta hans matlagning....

Kommentarer
Postat av: Busan



Nu får du igen, du är utmanad i min blogg.

Se så, susa dit och börja svara!

2008-11-11 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0