Tonfiskmacka.

Så här gick mina tankar på ICA i kväll när jag skulle fixa inför kvällsmaten:
"Oj titta det finns tonfisk som inte ligger i vatten eller olja. Perfekt inga konstigheter här inte. Men vilket roligt namn, varför vill de ha med katt då skulle man kunna tro att det är kattmat ju. Det är ju inte så smart."

Kommer hem och börjar med käket. Tankarna snurrar vidare:

"Vad konstig färg det är, verkligen mera röd mot den som är i olja eller vatten och färsk tonfisk är ju röd så denna måste verkligen vara bra. Men vilken konstig form den har. Är det där vita fiskben? Det luktar inte gott, nästan kattmat. Men va faan det är ju tillverkat av Doggy!!!! Det är kattmat. Smart att ställa den tonfisken bland de andra tonfiskburkarna....!!!!!" Har ju hört att de lurar en med köttfärsen på ICA och nu ska vi alltså äta kattmat."

Om vi käkade fiskmaten? Säger jag inte men när Clownen fick flingor så sa hon så här:

- Jag vill ha mjölk i för det ser ut som kattmat.

Hon kommer att tro att allt nytt är kattmat nu.



Kära Direktörn; kan du komma hem och ta över dina sysslor och ta över min förvirring. Det är ju du som ska göra sånt här!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hi Hi

Var på ICA igår och såg burkarna.. Hi Hi..fnissade lite för mig själv och tänkte på dig :-)

Kram

Viktoria

2008-11-21 @ 12:13:43
URL: http://http.//papperochsant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0