Du är lurad!!!

I dag åker jag på en roadtripp med sköna brudar och kommer hem om två dygn. Vi ska bo i husvagn. Töntvarning!

Men i alla fall, nu kan jag skriva att Direktörn har blivit lurad. Jag törs skriva det nu eftersom jag är på behörigt avstånd.

Kära Direktörn, du vet när jag sa:

-I morgon ska pappa ha släpkärran så du får tömma den från skit.
-Jaja. (mutter mutter)

Det var ett påhitt, ja kanske till och med en lögn... Så du gick upp i onödan och klädde på dig i onödan. Och körde i väg med bil och släp kl 07:45 på din lediga dag för att lasta av skräpet 8:00 när tippen öppnade.

Hoppas du har humor...

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra tajmat med tanke på kräksjukan. Du får det säkert när du bor i husvagnen :-)

2009-04-04 @ 12:52:49
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 01:45:15
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0