Fest i dagarna tre!!!

Ojojoj vad fina presenter vi fått!
Artisten & Jag har födelsedag i morgon och hela helgen har vi haft kalas för familj, släkt och vänner. Jag har och är förkyld så firandet går på halvfart för min del; men det finns andra som klarar av att fira för mig hehehe.
OM det är någon som missat att jag är galen i handväskor så skriver jag det igen: I LOVE HANDBAGS!!!!! I går fick jag en äkta fin GUESS-väska av mina underbara fina kusiner:-) Om Direktörn kan sova med en träbit i sängen så kan jag sova med en handväska i sängen!


Vad blåser han med???


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Grattis Anna i förskott.. Jag vet hur det är nu att vara 35 år.. sedan några veckor och det är faktiskt inte så hemskt som det kan låta.. Ganska lika faktiskt.. Du verkar ju ha ett underbart liv så det fortsätter garanterat i samma riktning i fortsättningen me :-)

Kram

Viktoria

2009-04-19 @ 23:26:06
URL: http://papperochsant.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Grattis en sådär 25 minuter i förväg!

2009-04-19 @ 23:35:14
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Tage

Ömmm okej varför var inte jag bjuden din JVA köna;)

2009-04-20 @ 00:31:09
Postat av: Heléne

Klart du ska sova med väskan i sängen! Grattis på födelsedagen, hoppas du & Ben får en underbart härlig dag! Kram!

2009-04-20 @ 00:54:28
Postat av: Tesa/Therese

Grattis på födelsedagen :o) Kramar i massor

2009-04-20 @ 12:28:26
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0