Scrappat från Scrapidoo!

Mina Designteamuppdrag på Svensk Scrapbooking rullar på och denna gång fick jag saker från Scrapidoo. Paketet innehöll:

Tre mönstrade papper från Crate Paper
En cardstock
En burk med öljetter från Making Memories
En förpackning med blommor i tre nyanser i brunt från Reprint
En förpackning med Photo Turns från 7 Gypsies
En filtbård från Prima.

Det var lite andra färger än det jag brukar jobba med så det blev en lite en utmaning till mig själv. Men det är KUL att skapa med något man inte valt själv. En layout och två kort blev det.

På denna LO använde jag först det runda pappret som mall när jag kletade på akrylfärg och sedan förstärkte kanterna med svart penna. Rubriken har jag klippt ut från cardstock och chalkat med rosa och svart chalk och sedan skrivit bokstäverna med svart penna. Blommorna fick lite svarta prickar också;-)


Kortet är gjort på cardstock och brunt mönstrat papper som jag har fått embossat blommor på och ordet INBJUDAN är också embossat.

Här nedan har jag stämplat med Stazon-dyna så det stämplade blir kvar på metallen som Photo Turnsen är gjorda av.


Tack Scrapidoo!!!

Kommentarer
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:00:54
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0