Till Gamla Mormor!

I dag ska vi åka till mamma och pappa för att äta påskmat och fira min mormor. Hon blev 84 år i går. Hon är pigg som en nötkärna och kan inte åka på proffsboxningsmatcher för det är förbjudet att röka inne nu för tiden. Dumt påfund!
Så nu på morgonen har Clownen & Artisten målat teckningar (under tvång & muta).

Jag frågade Clownen varför Gamla Mormor har sträck i ansiktet:
-Mäh ho ä ju gammal o skrynklig juh!
Så självklart.

Artisten målade Gamla Mormor liggandes i en säng och jag frågade om han någonsin hade sett Gamla Mormor i en säng:
-Nä det har jag inte men hon måste ju sova någon gång.
Det vette tusan om hon gör för hon kedjeröker dygnet runt. Jo det är sant. Hon går upp på nätterna för att röka. Men så fick hon en guldklocka på Tobaken i Arvika också för lång och trogen tjänst vid packeteringen av tobak.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha... Ja vem har tid att sova då, med så viktiga uppdrag nattetid menar jag :)

2009-04-10 @ 09:34:13
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:42:18
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0