Våren är full av oväsen!

04:52 då vaknar 10.000 tyska flyttfåglar här i Byhålan. Det kan ju tänkas vara mysigt om man är naturmänniska och inte uppskattar sin skönhetssömn. Just då; 04:52 måste ALLA fåglar föra ett in-åt-helvete massa väsen för att  tala om för alla kollegor att : Nu är jag redo att bilda familj och hela världen måste veta det.

Just nu är jag redo att hålla med Direktören att vi ska fälla trädet utanför sovrumsfönstret. Men det är inte pga att alla blad som täpper igen takrännan på huset... Vill jag höra fågelkvitter så köper jag en cd på Bokia.

Back to sleep för en timme. Har skitmycket att uträtta på jobbet i dag eftersom jag sov bort gårdagen.

Kommentarer
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:54:41
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0