Your Blog Rock!

I dag fick jag en award av Marja. Jag blev så glad och rörd Marja över dina ord!!!! Det värmer:-) Jag skulle vilja ge tillbaka en award till dig men det kanske är meningen att man ska föra den vidare ;-) Du Marja är värd all uppmärksamhet du kan få inom bloggvärlden;-)

Så här skrev Marja om min blogg:

* Anna för att jag tycker hon är en underbart trevlig tjej med mååånga järn i elden. Och jag blir så glaaaaaaad när jag läser hennes blogg, och så är hon duktig på att skriva! och fota.


De bloggar jag blir glad av att besöka är:

Charlotte; Du bjuder på dig själv och visar upp den glamor du får uppleva och den lugna hemmavistelsen du uppskattar så mycket. Vi andra kan bara få uppleva glamoren på håll genom tex bloggar och andra massmedia. Många kanske skulle säga: Faan vad löjligt att uppmärksamma en kändis på detta sätt. Men varför då? Jag gillar dig Charlotte och beundrar ditt engagemang för den enskilde människan och artisteriet. Du verkar vara söt rakt igenom och kör på i din takt!

Jacob; Åh vad jag skrattar när jag läser dina inlägg. De är så självklara:-)

Terez; Du är bara galen! Hehehe. Skulle jag har mera på resekontot så skulle vi åka på fler äventyr med kidsen(mamman kan få följa med också)!

Fia; Jag är imponerad över hur du får ihop ditt liv. Du bjuder på dig själv och du skriver vad du tycker! Me like.

Åsa; Vilken kreatör du är! Du kan ta mig tusan förvandla en sliten stol till en fin karamell! Och inte tala om dina fina foton & allt fint du skapar inom scrapbookingen. Du rockar!!!! Mera dots till folket:-)

Kommentarer
Postat av: Jacob

Åh vad snällt!



Jag tackar ödmjukast och bugar :)

2009-04-15 @ 19:26:28
URL: http://jacobbengtsson.blogg.se/
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:23:43
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0