Grattis Rebecka!!!!

Tack ALLA söta som ville vara med i utlottningen!!! Jag sa till min 5-åring att välja ett nummer och hon svarade:

-Tje.

Så den som skrev kommentar nr 3 i Annas Scrapbookingblogg får detta pris och det är Rebecka:

Postat av: rebecka

Klart man vill vara med och tävla! :) och lycka till på söndag!! :D jag har länkat på min högersida av bloggen :)

2009-11-26 @ 14:56:41
URL:
http://rebeckascrappar.blogg.se/


Grattis Rebecka!!!!!! Mejla din adress på [email protected] så skickar jag din vinst.

Vill ni köpa Quickutz för halva priset? Okej, då får ni det!!!! Alla ni som handlar med faktura får köpa Quickutz-produkter till 50 % rabatt. Otroligt men sant. Erbjudandet gäller till och med 20/12 2009. Med faktura har man två veckors betalningvrist ;-) Rabatten dras manuellt när fakturan skrivs ut.
Här finns en länk till e-butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0