Saida, var är spaden?

I går innan vi åkte iväg och firade engelsk jul hos familjen KAOS så sa jag till Artisten:

-Nu tar du och ställer upp stjärtlapparna, pulkan och spaden för det kan komma snö.
-Ja, det ska jag, sa den uppfostrade sonen.

Man ska alltid kontrollera att ungarna gör som man säger!!!! För stjärtlapparna hänger där de ska men spaden ligger någonstans här och leken "Gissa var spaden är utan att bli kall och blöt om fötterna." börjar nu.

PS: Någon som inte har en whiplash-skada och tycker om att skotta snö??? Då får ni gärna komma hit och skotta för Direktörn VÄGRAR skotta snö... Förra gången han skulle skotta snö försökte han med kompressorn. Lyckas jag få ut honom att skotta i dag så lovar jag bildbevis och en stor puss. Till Direktörn alltså...

Rättelse; han försökte inte skotta bort snön, han försökte blåsa bort den från bilen. Ber alla drabbade om ursäkt om det skulle orsaka er smärta psyliskt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

skotta snö med kompressor har han aldrig gjort

2009-12-26 @ 12:20:06
Postat av: Anonym

Det har han heller aldrig gjort

2009-12-26 @ 14:33:58
Postat av: Lillsnörpa

He He He! Vilket roligt inlägg! :-)

God fortsättning! /Lillsnörpa

2009-12-26 @ 15:08:12
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0