Talets gåva på julbord!

Jag är bjuden på julbord. Det ska bli verry nice!!! Har aldrig käkat dit vi ska och detta sällskap är extremt på många olika sätt. Det ska bli intressant och jag gillert! Så lång allt väl.

I dag fick jag veta att jag ska hålla DET talet. Nu vill jag veta: NI SOM SKA PÅ DETTA JULBORD; VEM AV ER VÅGADE YTTRA MITT NAMN FÖR GRUPPEN OCH KOMMA PÅ DEN BRILJANTA IDÉEN ATT JAG SKA HÅLLA TAL!!!???!!!! NI ÄR JU INTE KLOKA!!!

Någon som vill var chafför till en överförfriskad person som äntligen kan slappna av efter 1½ veckas sömnlöshet efter att legat vaken och grubbla över ett oskrivet tal???

Någon ska få ångra detta.... Djupt.


Kommentarer
Postat av: Busan



Låter frestande, men nej ;)

2009-12-02 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0