Gunilla Walls tårtkurs!

I dag var det tårtkurs på schemat. Vi skulle göra en tårta gjorda på muffins. I denna tårta är det tre muffins. En i huvudet, en i magen och en i nystat. Den översta har Gunilla Wall gjort och den under har jag gjort. Den ser ut som bulldogen i Tom och Jerry...


Gunilla wall har hållit på att dekorera tårtor i åtta år. Det märks. Hon hade med några och visade. Visst är det fina!!!


Under dagen var det även en tårttävling och här är några urval av de som var med och tävlade. Skattkistan vann och den gick till och med att öppna.

Min favorit är detta kärleksmonster, visst är det störtskön!!!

Dagen arrangerades av Maria på Tårtpinglan och det gjorde hon bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna J.D Jacobsson

Åh vad roligt!!! Så himla fina tårtor och vilken urgullig muffinstårta, helt bedårande, både din och Gunillas :D Jag skulle så gärna vilja gå en kurs någon gång, måste bara hitta tiden... :(

Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:02:35
URL: http://www.edhardyplus.com/
Postat av: Erika

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-03-19 @ 01:01:51
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0