Dagens bild 090111!

Vilket gung det var i Löfbergs Lila Arena i dag! Det bjöds på "ABBA THE SHOW" där i kväll. Och jag o mamma var där. Det var första gången den showen var i Sverige så jag hoppas den kommer hit fler gånger så ni får uppleva denna musik live:-)
Men det som gjorde mest intryck på mig var Janne Schaffers hyllning till Ted Gärdestad. Löfbergs Lila Arena har ALDRIG fått höra ett sådant gitarrsolo. Jag lovar! I mars ska Janne Schaffer till Arvika för att en kväll enbart spela Teds låtar. Jag funderar på att dra dit. Visste ni förresten att det är tack vare Ted som ABBA bildades?
Här kommer TVÅ dagens bild. Tack FRIDA för hjälpen;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var så lite så =0)

2009-01-12 @ 09:33:03
URL: http://fridacreates.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0