TV är bra lockbete!

När man bestraffar barnen så kan det ibland hända att det kommer ur min vackra mun "Nu får ni inte se på TV i en vecka."

Och nu helt plötsligt trillade min pollett ner. Det är nämligen så att Direktörn & Jag har städat hela förmiddagen och tvättat och bäddat rent i sängen. Vi har gjort bra jobb helt enkelt.
Och nu springer han runt som en dåre med gräsklipparen(eller jag menar Klippo det är ju en jävla skillnad har jag lärt mig) också. Jösses tänkte jag, vad har hänt eller rättare sagt vad har han köpt nu....

Men sen skrev brorsan på Facebook:
"Väntar på Ungers Grand Prix."

Ahh det är snart Formel 1.
Självklart har Direktörn eld i röven då. Så självklart!

Snart är tårtkalas här och då är det ju trevligt om gräset är finare hemma än på andra sidan. Själv ska jag titta in hos diskmaskinen. Vi är att bra bra vi Direktörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0