Gaaaaahhhh!!!!!!!!!

Jag hade i alla fall tur med vädret!

Jo så kan man ju tycka... Denna söndagen kommer gå till historien.

Började jättebra med att vi fick spontanbesök från Stömne men sen....

Åkte och tankade. Tankade bensin i diselbilen.... Faan rent ut sagt!!!! Men det kan gå bra för jag hann bara tanka i fyra liter bensin och sen fyllde jag upp med 40 liter diesel. Så vi får se vad som händer med motorn.

Kommer till jobbet för att bokföra eftersom jag ska till revisorn imorgon (det är ju dumt att vara ute i god tid). Då har bokföringsprogramet hängt sig så nu sitter jag här och stirrar på en dataskärm och räknar minuterna som går av denna underbara soliga dag som vissa kan tillbringa med sin familj.

Det har uppstått ett internt tekniskt fel. Var god försök senare. Referensnummer: xxxxxxxxxxx

Och Direktörn, vad gör han då? Jo han står på en byggställning och har glömt sätta på knapplåset på sin telefon och han ringer till min mobil utan att veta om det. Härliga söndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0