Hallonlakritsskalle!

Direktörn gillar inte lakrits därför köper jag givetvis lakrits. Om jag köper något annat godis så köper jag lakrits med salt på och ser till så påsen blir rejält skakad så det blir salt även på chokladen och de övriga godisarna i plockgodiset. Ungefär som att slicka på alla godisar och sen lägga tillbaka dom i påsen för att vara säker på att få behålla allt själv.

I kväll tog Direktörens godissug över. Han klarade inte att stå emot längre han tog en skalle:


Dagens lärdom för mig: Köp inget där det finns inslag av sött godis.
Dagens lärdom för Direktörn: Lakrits smakar lakrits om det så bara är 58 % lakrits.

Jag skulle ha vilja filmat det hela men jag tror inte Direktörn går med på att få till den minen han hade när han hade en hel lakritsskalle i munnen och upptäckte att det smakar lakrits av lakrits.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

De skallarna är mitt favvo plockgodis!

2009-06-18 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0