Sicko is dead!

I natt väckte mig Direktörn när jag sov som bäst. Givetvis.

-Älslking, Mikael Jackson har dött.
-Vá?!!? Jaha.
-Mikael Jackson har dött, jag har aldrig sett sådan aktivitet på Facebook.

Nej men vad fint. Klarvaken. Ser en timme på TV och följer CNN om raporteringen direkt från sjukhuset i Los Angeles. Sen börjar tankarna....
Sicko dog av hjärtstillestånd och han hade hyrt ett hus i LA för att komma i form inför kommande turnén. Stenhård träning. Hans hjärta klarade inte det troligtvis. Och han som till och med har en egen syrgaskammare.

Jag började träna i går, på riktigt. Två pass på samma dag... Hmmmmm. I dag blev det ett. Öhhh. Hmmmm. Jaaaa det var ju inte bra. Får nog tänka över detta med träningen tills obduktionsprotokollet från Sickos kropp har kommit i klorna på media.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0