Utomlands?

Tage pratade i dag om att åka utomlands. Flytta. Lämna allt detta???? Tack men nej tack!
Sommar i Sverige slår det mesta.

Direktörn har blivit erbjuden tjänst "Down Under" några gånger. Jag har sagt nej. Direktörn hatar verkligen svensk vinter och när snöskottningen kommer på tal så ligger Australien väldigt nära hans pass...

Innan jag födde barn så tänkte jag "Klart vi kan åka." Men efter att Artisten kom och jag fick känna vilka otroliga band, vilken närhet man vill ha till sina barn och sin familj; så tack men nej tack! Tänk att inte kunna åka i väg bara så där för att träffa familj och vänner. Jag skulle bli tokig. Och vilken förlust för våra föräldrar att inte vara nära sina barnbarn. Jag skulle ha väldigt svårt att ta det från dem.

När vintern är för jävlig och vännerna har frusit fast bakom sina gardiner så kommer denna dag finnas djupt inne i mitt hjärta Tage!!
Tack för en lugn och skön dag!
Det behövs inte så mycket mer än en kopp kaffe och ett badlakarn för att vi ska bli nöjda.

"En riktig vän gör allt den kan för att du ska må bra."
Jag önskar att fler hade sådana blommor som dig Tage i sin trädgård.



Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ja, nära och kära kommer flygandes idag - och blir några veckor. Kul att få låna dem någon gång under året... 143mil enkel resa - Inlandsvägen... Och egentligen vore det billigare att ha dem utomlands. Flyga härifrån, dvs tåg till Sthlm och flyg upp - kostar näsan 10 000 för två... (då kan man inte ens välja avresedag själv, det som var billigast! valde man själv, än dyrare!!!)

Man kan flyg till Thailand - flygstol - för två för det priset, nästan... Rim och reson? nä... förvånad över inrikesflyget? nä... Dock glad att de dimper ner i Karlstad ikväll...

Må så grankott...

2009-07-01 @ 08:44:30
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Tage

Tänk att detta var nog fjärde gången du fick mig att böla via bloggen! Tack det samma skulle inte klara mig utan dig! Kram

2009-07-01 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0